HTML

Képek

Linkek

2009.11.22. 04:21 Charlie23

18

 

A szunet elso hetvegejenek penteken es szombatan is osszegyultunk a cserediakokkal. Penteken csak dumalgattunk, iszogattunk viszont szombaton buliztunk is egyet. Eirik – a Norveg srac – , ill. Zsuzsa is atjott a szomszed varosbol. Jol szorakoztunk.

Novemberben sok unnep van. Egyes napokat egesz Panamaban unnepelnek, egyesket viszont csak adott regiokban.
Az unnepek tiszteletere, nagyon sok iskolai zenekar - koztuk az enyem is - felvonult a varosokban. Alessa, Conny es en is bealltam a mi zenekarunkba. Mi kepviseltuk az iskola kulfoldi tanuloit. Feladatunk az volt, hogy egy zaszlohordo csoport utan, viszont a zenekar elott vonuljunk. Mind a harman nagyon elveztuk. Rengetegen kijottek az utcakra megnezni a felvonulasokat. Sok ismeros arcot, osztalytarsat veltem felfedezni a kozonseg sorai kozt.
Sajnos en a het elejen elegge megfaztam ezert csak hetfon es kedden vonultam fel. A szerdai csutortoki napot kihagytam, de nem banom mert tudtam fotozni.
Elozo elotti hetvegemet otthon toltottem. Betegsegembol probaltam kijonni. Sok meleg teat ittam meg sok gyumolcsot ettem.
 
Elozo kedden eljott a 18. szulinapom. A csalad szervezett nekem egy grillezos beszelgetos delutant. A csalad, nehany kulfoldi diak ill. a csalad nehany kozelebbi baratja volt csak meghivva. Kb. 20an lehettunk. Jol ereztem magam. Ettunk, soroztunk, beszelgettunk. Estefele egy kis rum fertotlenitette torkocskamat. Termeszetesn csak mertekkel fogyasztottam…khmm.
Nagyon boldogan telt a szulinapom. Csaladtagjaimmal beszeltem skypon es telefonon, sok pajtasommal beszeltem msn-en ill. sokan irtak egy roved uzenetet, ami jol esett.
 
Szerdan nem mentem suliba, pihengettem. Csutortokon bementem de halal volt. Ahogy ultem a suliban egyszeruen elment minden jokedvem. Mint amikor a Harry Potterben a dementorok elszivjak az osszes jokedvet a vilagbol. Penteken szerencsere elmaradt az utso 3 oram, szoval 10:30-kor mar ujra otthon voltam. Nagyon meleg volt szoval lementem a folyopartra napozni, zenet hallgatni, meg furdeni egyet. Jo volt suli helyett “nyaralni”.
Pentek este egy kisebb osszeroffenesen vettem reszt. Egy mar korabban megismert holgyemennyel nagyon jot csevegtem.
Szombat este Eirik pajtasommal elmentunk egy hazibuliba. Koran ertunk oda, szoval meg nem voltak sokan, de szerencsenkre Sandor honfitarsam haza 30 meterre volt a hazibulitol, szoval meglatogattuk. Elmeletben egy 10 perces bekoszones lett volna de annyira jol ereztuk magunkat, hogy 3 oran keresztul ott voltunk. Utanunk nem sokkal az Osztrak srac Jakob, ill. a Belga csaj Silvie is csatlakozott a tarsasaghoz. Ejfel fele azert atneztunk a buliba. Jo volt de nagyreszt csak azert, mert tudtam “beszelgetni” a mar elobb emlitett holgyemennyel – Susanaval- .
Vasarnap delutan atmentem Sandorekhoz. Csinaltak nekem egy huslevest. Hat te hallode. Olyan jo volt vegre enni egy kis Magyar kajat. Hoztam is haza belole egy kicsit amit aztan kedden szepen be is pusziltam.
Hetfon suli volt. Talan a legelvezetessebb resze az egesznek az volt, hogy tudtam dumalni Susanaval . Delutan folyoparti kosarazas volt.
Kedden reggel kinyomtam az ebresztomet, hogy meg alszok 10 percet, aztan a kovetkezo kep kb. az volt, hogy 10 ora van. En nem keltem fel, Mama meg jo fej volt, valamiert nem rugdosott ki az agybol. Kaptam egy pihengetos napot.
Szerdan mentem volna suliba, am elkapott a higf*sas szoval otthon maradtam. Meg a delutani “randimat” is lekellett mondanom (ami nagyvaloszinuseggel potolva lesz vasarnap a tengerparton…).
Csutortokon biztonsagbol otthon maradtam de mar semmi bajom nem volt. Egy nap alatt atment rajtam az egesz – ,szerencsere -.
 
Penteken suli utan ugy volt hogy beszelek nagyszuleimmel Skypon, am anyum azt mondta, hogy valamit felre erthettem, mert a nagyszulok nem jonnek. Elkezdtem hat edesanyammal beszelni , de kozben Jimi baratom tobbszor hivott meg irt, hogy mindenkepp beszeljunk, ill. edesapam is irt egy uzenetet, hogy talalkozott a Jimivel aki mondta neki, hogy mindenkepp beszelni akar velem. Itt meg semmit nem sejtettem. Edesanyam utan fel is hivtam hat a Jimit Skypon. Egy barati kapd be a f… -al koszontottem, amit egy kisebb fajta kacaj kovetett. Meg itt sem sejtettem, hogy mi van, am a valaszt szinte azonnal megkaptam amikor bekapcsolodott egy webcamera es megpillanthattam 15 embert. A legjobb barataim mind osszegyultek es egy torta korul “Happy Birthday”-t enekeltek nekem. Hihetetlenul meglepodtem. Eszembe nem jutott volna, hogy ez lesz. Nagyon jol esett. A legszebb szulinapi ajandek volt. Koszonom.
Delutan nehanyan a cserediakokkal elmentunk Sandorekhoz. Csinaltak nekunk egy gulyaslevest. A legfinomabb etek volt amit kint letem alatt fogyasztottam. Galuskaval es friss kenyerrel isteni volt.
Szombaton napkozben csak ugy leteztem, tehat semmi kulonoset nem csinaltam, delutan meg talalkoztam Susanaval. Dumaltunk nehany orat.
 
Kokemeny kozeledik a nyariszunet. 5 tanitasi napom es egy matek vizsgam van vissza. Ezt kovetoen 3 es fel honap nyaralas jon. Na nem mintha most nem nyaralnek, de ez nyaralas lesz a nyaralasban.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://panamacharlie.blog.hu/api/trackback/id/tr151543016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VJ 2009.11.22. 17:16:19

Szívesen látnék még képeket.

tök jó lesz a nyáriszünet

Názáreti Brájen 2009.11.23. 11:09:20

Hola Ronaldinyo!
Még szrencse, hogy a h.gfss nem a randi közben kapott el?! Estleg képek Zsuzsáról? (Azt kajálják a külföldiek ah szépen lefordítod a nevüket. Próbáld csak ki Zsuzsi bábivel!).
Pusz

Apc 2009.11.24. 23:24:57

... én is várom a nyári szünetet!
... igaz, h' nekem még 195 napom van vissza, de legalább nem lesz matek vizsga! :-)
Finom volt a Fr.CsokiTorta!
Pussz - Apc

VJ 2009.12.23. 12:08:04

nagyon jól érezheted magad, ha ennyire elktűntél...,.

Lufa is hallgat mint az üregi nyúl....
süti beállítások módosítása