HTML

Képek

Linkek

2009.10.15. 01:40 Charlie23

Running

 

Ket hete hetfon meghalt az egyik volt minidzterelnok ( Guillermo Endara Gallimani ), ezert szerdan nemzeti gyasz volt az egesz orszagban. Aznap nem is mentunk iskolaba. A nep szerette a volt a kormanyfot aki sokat is tett az orszagert.
 
Csutortokon delutan “hugom” iskolajaban volt valami redezveny amiben hugom is szerepelt. Az iskola mind a 6 evfolyamat kepviselte nehany diak es panamai tancokat lathattunk toluk. Penteken folytatodott a banzaj, am mar nem a suliban hanem az utcakon. Az altalanos iskola legtobb tanuloja beoltozott hagyomanyos panama ruhakba. Szinte ugyan azt lathattam amit nehany hete Guarareban, csak kicsiben. Hugom itt is kiemelkedo szerepet kapott. A 6. osztalyosok szepen feldiszitett szekeren o allhatott. A penteki felvonulas utan, jonehanyan osszegyultek nalunk. Ismerosok es idegenek egyarant. A haz elott zeneles tancolas volt. Mama rizseshust, ill. sort osztott mindenkinek. Jo kis mulatsag volt.
Csutortokon este ellatogattam Sandor honfitarsamhoz. Sandor pont aznap jart a magyar konzulnal, akitol kapott egy kis finom hazi tokaszalonnat. Lilahagymaval koritve lakmaroztam is belole egy kicsit. Uhmmm. Olyan jo volt valami hazait enni. Emelett nagyon jot dumaltunk. Kellemesen ereztem magma.
 
 A het kozepe fele elkaphattam valami virust ,ezert csutortokon, ill. a hetvegen eleg sokszor rohantam a toalettre. Emiatt a penteki napot otthon toltottem es pihengettem. Majd egy hetig tartott a dolog. Hullamszeruen, egyszer job volt maskor roszabb. Mostmar azert jol vagyok.
 
A hosszu hetvegen befejeztem a “Szokes” 4.evadat. Otthon ha jol tudom mar 19 hete tart a sorozat. Jimi baratomnak (aki otthon letoltotte nekem az osszes reszt) es a veget nem ero szabadidomnek koszonhettem, hogy 2 het alatt letudtam daralni. Egyesek talan tudjak, hogy az egesz 3. evad Panamaban, egy bortonben jatszodik. Egy-ket embert mar kerdezgettem, hogy mit tudnak errol. Sajnos eddig semmi nyomom nincs, de majd kicsit jobban beleasom magam a dolgokba es megtalalom azt a helyet.
 
Elozo het elso nehany napja egesz turheto volt. Irogatassal, szotarazassal, olvasgatassal elutottem az idot, viszont a csutortok es a pentek halal volt. Semmit nem csinaltunk, rengetek orank elmaradt. Nagyon rossz volt.
Kedden osszefutottam Joshuaval – az amerikai cserediakkal -. Kosaraztunk egyet, meg eljott hozzank. Jot dumaltunk. Hasonlo dolgok hianyoznak neki is mint nekem.
 
Penteken volt egy nagyobb hazibuli a szomszedban. Ruben haverom 18. szulinapja volt. Az osszes Penonomeban elo cserediakot elvittem magammal. Ez volt az elso alkalom, hogy mind a hatan egyutt buliztunk. Szerintem jo kis party volt. Egesz turheto zene, tancikolas, nevetes, iszogatas volt. Az egyetlen problemam az volt, hogy iszonyat faradt voltam, szoval fel1 fele elhagytam a helyszint. Meg jo, hogy 15 meterre volt a hazunk, kulonben seta kozben bealudtam volna.
 
Szombaton csicsikalni szerettem volna, ugy 11-ig, am a kedves, aranyos es figyelmes Jimike 7:30-kor elkezdett dobolni a szomszedban. Osszesen 10 percet jatszott, de mar nem tudtam visszaaludni, szoval 2 oran at fetrengtem az agyban. Majd beszelek a fejevel (megegyszer), hogy ez nem buli es, hogy ezt nagyon hamar “abbalehet” fejezni.
A szombati szokasos gepezes utan, elkocsikaztunk az egyik ismerosunkhoz. Annyit kell tudni,hogy a tagok az erdoben laknak, viz, aram es minden nelkul, elzarva a rohano vilagtol es minden idegeskedestol ( na nem mintha a varosi emberek megorulnenek a stressztol ). Beke, nyugalom es nemszereny kilatas fogadja az embert ha arra teved. Ettunk naluk egy finomat, kicsit pihengettunk, majd hazaindultunk. Volt nehany izgalmas pillanatunk, mivel az eso ezerrel esett, a foldut  teljesen elazott es a papa nem tudott az egyik emelkedon felmenni. A problem – a csuszos ut, es a kiporgesgatlo hianya mellett - az volt, hogy a papa jobbra-balra kormanyzott. Megprobalt kijonni a nyomvonalbol de ezzel csak azt erte el, hogy az auto “S” vonalban haladt elore. Ezzel persze a lenduletunket is elvesztettuk. Megprobaltam neki elmondani, hogy szerintem ha siman a nyomvonalon marad kormanyrangatas nelul, akkor az egyfajta palyat ad az autonak es magatol felfog menni. Mintha megertette volna a tanacsot, ill. leraktunk az utra nehany faagat es vegulis feljutott az auto az emelkedo tetejere. Jo buli volt. Teljesen sarosak lettunk. Az estet otthon toltottem a tv elott.
 
Vasarnap dogles, gepezes volt, ill. delutan Joshal elmentunk enni egy szendvicset a helyi “Aranycipoban”. Ahogy uldogeltunk a pekseg elott, az egyik kosaras haverom jot arra kocsival. Meg is beszeltuk, hogy fel ora mulva talakozunk a folyoparton, am ahogy az elozo vasarnapokon, ugy most is a fozistak uraltak a palyat, szoval atkellett mennunk egy masik palyara. 3 mar korabban megismert haverpajtas jatszott ott. Mi is harman voltunk. A meccsezes elkerulhetetlen volt. Az 1. meccsen nagyon de nagyon, a 2.-on nagyon, a 3.-on kozepesen, a 4.-en pedig epphogy de kikaptunk. Nem volt meg a megfelelo csapatjatek, ill. nekem kellett volna fognom az ellenfel centeret. Az utolso 5. meccsen igy is tortent. Levedtem a magas sracot, ill. a hatamon cipelve a csapatot nyertunk. Juhuuu.
 
A heten talalkoztam Joshuaval, ill. Jakobbal – az osztrak sraccal -. Leneztunk a folyopartra dumalgatni. Jofejek mind a ketten. Ellehet lenni veluk.
Hetfon es szerdan futkarozas volt. A szerdai kifejezetten tetszett. Zuhogo esoben futottam zenere. Nem a megszokott tempomat diktaltam (ledaralas, 20 perc alatt 4000 meter), sokkal lassaban futottam, viszont 3szor annyit. Tobb mint egy orat rohangaltam. A vegere az iPod fulesem kicsit erdekesen szolt. Szerintem semmi baja nem lesz, majd kiszaritom. Egyebkent is otthon edesanyam mar kimosta egyszer ezt a fulest szoval “bevan oltva”.
 
Elfelejtettem megemliteni. Meg nehany hete hetevegen este kapcsolgattam a tv-t es ahogy a “Cinemax”-ra kapcsoltam egy magyar filmet pillantottam meg. Mondom mi a f…? A “Szabadsag, Szerelem” cimu fim volt az. Tok jo mert magyarul beszeltek benne, spanyol felirattal. Szoltam is hamar a csaladnak es kozosen tekintettuk meg a filmet.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://panamacharlie.blog.hu/api/trackback/id/tr191451087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jimi23 2009.10.15. 17:14:31

1 nem vagyok a szomszédod
2 nem szoktam reggel 7:30kor dobolni
3 nem is tudok dobolni

wasab 2009.10.15. 20:23:33

Azt hiszed, hogy: 1- nem vagy a szomszédja? 2- nem szoktál reggel 7:30kor dobolni? 3- nem tudsz dobolni?

b00tsi3 2009.10.15. 21:43:37

:) a Szokes helyszinet ne keresd, a legifelveteleken kivul mindent Mexikoban forgattak. (legalabbis en igy tudom:)

udv,

BD

VJ 2009.10.16. 20:29:08

Tök jókat röhögtem .

Nagyon földerített a fönti szöveg.

Juli

S. Szabi #10 2009.10.23. 11:50:10

Hali Charlie!
Megvolt az első meccsünk a Peaccal, sajnos hosszabbítás után kikaptunk 1 ponttal:S Eléggé elszomorított a dolog mivel nekem kellett a végén a büntetőhöz állnom és kihagytam mind a 2-t...pedig nyerhettünk volna:S Mind1 a következő meccsünk a Kozármisleny ellen lesz, azt biztos megnyerjük:D Továbbra is érzed jól magad,kosarazz és drukkolj!

Názáreti Brájen 2009.10.26. 20:57:48

Ronaldinyo és minden Dzsimi a Földön!

Kicsit elmaradtam, de sajnálom, hogy Dzsimi, Jimi és/vagy Imi ügyben nem tudtuk meg, hogy ki dobol, hol és miért.
Ellenben kérdezném:
Nem lehet, hogy a néhai ZámbóJimi dobol az Eltűntek (Lost) között?

Pusz
süti beállítások módosítása