HTML

Képek

Linkek

2009.10.30. 22:38 Charlie23

Vizsga-Utazás-Döglés

 

Az elozo het, vizsgahet volt a suliban. Minden evfolyam, minden nap, vizsgazott a harmadik negyedeves anyag valamelyik tantargyabol. Ebbol csak itt csinalnak ekkora fesztivalt, otthon ez egy sima TZ-nek tudhato be.
Hetfon meg en is bementem megirni a matekot, am a tobbi napot ugy gondoltam kihagyom. Nem lattam annak ertelemet, hogy minden nap, amig a tobbiek vizsgaznak, en orakig doglodjek.
 
Kedden es szerdan otthon is maradtam. Vegre kialudtam magam. Gepeztem, pajtasokkal dumaltam, pihengettem, semmittettem. Csak a szokasos dolgokat csinaltam.
Szerdan beszeltem Gabriel batyammal, hogy esetleg meglatogathatnam e. Azt mondta, hogy most nincsenek vizsgai, ill. van szabadideje boven, szoval nyugodtan menjek.
 
Csutortokon 11 fele Mama, Papa, ill. hugom kikisertek a buszallomasra es felraktak egy Panamaba meno buszra. A fovarosban konnyeden boldogultam egyedul is. Miutan talalkoztam batyammal, bementunk egy ket boltba. Volt ket oranyi szabad idonk, ugyhogy a nezelodesen kivul nem sok mindent tudtunk volna csinalni. Mondjuk nem is akartam volna. Az elso ruhadarabot ( egy MTV-s polot ) kb. 5 perc nezelodes utan talaltam meg a “Zara”-ban. Egyszeruen “muszaj” volt megvennem. Onnan a helyi Apple boltba vezetett utunk, mivel kiakartram deriteni, hogy miert szol a bal oldali fulhallgatom halkabban mint a job oldali. A hiba az iPodommal van, szoval kell szereznem egy “garanciapapirmasolatot”, elmennem egy masik Apple boltba es megkell kernem az eladokat, hogy javitsak meg (eselytelen) vagy adjanak egy uj iPodot, termeszetesen “ingye”.
Mar regebb ota szerettem volna venni egy kis iPod shufflet futashoz. Ha mar ott voltunk az Apple boltban gondoltam megvetelezek egyet, am pont abbol a szinbol amit en akartam nem volt. Szerencsere az eladosrac jo fej volt. Utanaerdeklodott es egy masik boltban volt az en szinembol. Azt mondta ha holnap bemegyek, addigra athozatja nekem.
Boltolas utan leraktam a cuccomat “Denia nagynenim” munkahelyen, majd Gaboval bementunk az egyetemre. Az ora 6-tol 8:20-ig tartott. En is beultem. Az osztaly kb. 25 fos volt. Szamolassal kapcsolatos feladatokat csinaltunk, ill. kiseloadasokat hallgattunk meg. Az tulzas, hogy mindent ertettem, de ugy nagyjabol volt valami fogalmam arrol, hogy mirol is beszelunk. Tok jo volt az egyetem hangulata. Rengeteg jo csajt lattam, ill. kicsit beleelhettem magam abba, hogy milyen lenne ha felvennenek egyetemre.
Az egyetemrol a varosi buszok egyikevel mentunk haza, panamai neven “Diablo Rojo” ami “voros ordogot” jelent. Europai viszonylatban nezve nem mindennapiak az itteni buszok. A vazuk, formalyuk megeggyezik az amerikai sarga buszokkal, am szinuk eltero. Mindegyik busz kulonbozo szinekkel van lefestve es szinte mindegyiken talahato valami Jezust, vagy valami papot abrazolo rajz. A busz belsejeben 12 sor van. Minden sor 3 ulohely, folyoso, 2 ulohely felallasban nez ki. Az automata valtoval ellatott buszokban nem kis motor lehet. Az osszes Diablo Rojo, mely, hangos, horgo hangon, gazolajat zabalava, fekete fustot kipofogve indul el.
 
Penteken ebredes utan egyedul voltam otthon nagynenem hazaban. Denia dolgozott, Gabo meg allasinterjura ment.
Delutan bebuszoztunk a buszpalyaudvarral osszekotott bevasarlokozpontba. Elmeletben az iPodmert mentunk, dehat megint talaltam egy ket ruhat amit nem tudtam nem megvenni. Egy DC pulcsival, ill. poloval gazdagodott ruhataram. Ezt kovetoen a kek 2gb-os iPod shufflemet is megvettem.
Az esti program elott meg hazamentunk pihengetni. 9 kornyeken talakoztunk Gabo egy-ket ismerosevel. Bowlingozni mentunk. En kihagytam a jatekot. Draganak talaltam a helyet. Egy palya kiberlese egy orara, 7500Ft-ba kerult, ami meg otthon is huzos lenne. A varos legdragabb bowlingpalyajara sikerult mennunk, pedig egyikunk se allt ugy anyagilag, hogy ezt megtegye. Mindegy. Ha ok jol ereztek magukat, akkor jo mert en elvoltam egy udito mellett. Mielott hazamentunk volna, meg Gabriellel ketten elmentunk inni egy capuccinot.
 
A szombat pihengetosen telt. Otthon voltunk estig, majd 9 kornyeken attaxiztunk egyik ismerosunkhoz Bridgethez. Nala meg lazultunk egy kicsit, majd 10 fele kocsival elmentunk egy barba. Ott biliardoztunk meg ittunk egy bambit, amikoris bulis kedvem lett es felvetettem, hogy nem e megyunk el partyzni egyet. A nepnek tetszett az otlet, szoval kocsiba ultunk es elmentunk bulizni. A buli helyszinet, legjobban a siofoki Coce Clubhoz tudom hasonlitani. Egy utca telis tele discokkal. Kb. 15 lehetett. Egyetlen fo be/kijarat volt, ahol ellenoriztek, hogy elmultunk e mar 18ak. Nagyon halas vagyok a Magyar Allamnak, hogy mar 14 evesen kaptunk szemelyit. A biztonsagi or csak azt nezte hogy van e az illetonek egy muanyag kartyaja vagy nincs, hiszen akinek van az biztos elmult 18. Vagy nem. Mellesleg itt 18 utan kapnak csak az emberek szemlyit, ezert orulok annak, hogy nekem mar van.
Szoval ezen partyutcan setalgatva kerestuk a megfelelo bulizohelyet. Talatunk is egy egesz jot, ahol eltancoltunk egy-ket orat.
A fovarosban a belepok ara nagyjabol megegyezik az otthoni arakkal. 1000Ft, a legjobb helyeken ennek duplaja is lehet. Jo, ha az ember idoben elkezd bulizni, mert minel kesobb megy, annal dragabb a belepo.
A party 2 fele ert veget. Bridget visszavitt minket a barhoz. Az ejszakat az egyik csajnal toltottuk, mivel ott lakott a bar folott.
Reggel 10 fele mentunk haza am tul faradtak voltunk, szoval aludtunk tovabb. Delutan nagynenim kivitt a buszallomasra, felultem egy buszra majd hazajottem.
 
A hetem eleg doglos volt. Hetfon kikaptuk a vizsgaink eredmenyeit. Csak 4,6-ost tudtam irni matekbol. Elegge merges voltam. Teny, hogy az egyik helyen en ejtettem egy figyelmetlensegbol adodo hibat, am nem e miatt let ilyen “rossz”. Volt egy mondatkiegeszitos feladat aminek csak a felet ertettem, ezert az egeszet nem csinaltam meg es gondoltam a tanar majd nem foglya nezni. Tevedtem. Bele szamitotta es nem erdekelte, hogy spanyol tudasom hianya miatt nem csinaltam meg. Ugy viselkedett mint egy tanar (tisztelet a kivetelnek). Bar a szamok alapjan nem az en dogam let a legjobb, en megis tudom, hogy ez egy hibatlan dolgozat.
Kedden nem volt tanitas. Kulonbozo eloadasok, ill. sportprogramok voltak. Be se kellett volna menni, am en 10 fele beneztem, megnezni, hogy mitjot lehet csinalni. Fociztam, ill. roplabdaztam egy jot. Ezene kivul rendesen megkapott a nap. Epphogy nem egtem le.
Kedden elkezdodott az NBA idei szezonja is. Az elso meccset lehetetlen let volna nem megnezni, eloben, idoeltolodas nelkul. Ezt kovetoen kedvenc csapatom meccset is elkezdtem nezni am a felidoben bealudtam.
Szerdan es csutortokon ezerrel esett az eso. Nem lehetett kimozdulni. En megis kimozdultam. Szerdan elmentem futni egyet. Ujonnan beszerzett iPodomat becsomagoltam egy uzsonnas zacskoba, hogy ne azzon el.
Penteken kitort “a” masfel hetes szunet. Nemzeti unnepek miatt szunetel az oktatas.
 
Bekesseg mindenkinek.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://panamacharlie.blog.hu/api/trackback/id/tr601487865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VJ 2009.10.30. 23:41:07

Te figyu és alkohollal kiszolgálnak?

milyen italok vannak?

Vaúúú .Ez a panamai kirccanás jó lehetett. juli

Apc 2009.11.01. 11:44:41

Királyság a matek 4.6!
... és PanamaCity sem lehetet rossz!
csá - apc

Apc 2009.11.01. 11:47:09

@VJ:
Julcsi!
.. van még 1 finn söröm!

Názáreti Brájen 2009.11.03. 21:52:56

Ahoj Ronaldinyo fiam!
Látom a szenvedéssel teli életed tovább tart.... :) Itt meg már havat is mérnek!
Kezdesz olyan lenni mint egy nő, mert annyit vásárolsz. Haza tudod majd hozni?
Pusz

VJ 2009.11.09. 22:43:27

Az a kalap a fejeden, mikor a mamával vagy az a Panama kalap?

juli
süti beállítások módosítása